TRENDING HASHTAG: #1

Trending Posts

  • LadyHorror
    LadyHorrorReLLyLoveLy:
    • November 7, 2019
  • DominiCane
    DominiCane Reminder, this is not me, even i will be a zombie santa for Halloween.....lol
    • October 19, 2019
    • LadyHorror likes this.
    • DominiCane
      LadyHorror Lame!!!! NOW DIEEEEE!!!!

      -Pulls a SHOVEL out of ur butthole and shoves it down your throat as a demonic spirit tears your mind apart-
      • October 19, 2019
    • DominiCane
      DominiCane Wth? #1 a shovel aint gonna fit in my butthole..
      #2 aint now shovel going down my throat!
      #3 demon can suck me.....lmao
      • October 20, 2019
  • SkylirLycan
    SkylirLycan Emo pickup line I’ll only do one
    #1: Is your name Sirens? Because I’m sleeping with you tonight!!
    • September 10, 2018
  • SkylirLycan
    SkylirLycan EMO PICK UP LINES (All Dirty!!)
    #1: Is your favorite song destroya?Cause we’re gonna be singing that tonight!!
    #2:I’m like mikey way. I’m fuckin ready to planetary go!! up in your na na na.
    #3:Roses are red.Violets are blue. Sugar I wanna go down...  more
    • September 9, 2018
  • xX3m00takuXx
    xX3m00takuXx I was on Overwatch the other night playing my #1 character Genji and one of my team mates asked me if i could troll so i turned on my mic and in my lowest voice (keep in mind i have a high pitched voice so i sound like a chipmunk on helium) i said " I am...  more
    • July 1, 2018
  • infamousdemon
    infamousdemon shit uti students say #1 she aint a lady if she under 380
    • May 24, 2018
  • LetsTacoBoutThis
    LetsTacoBoutThis cringey confession #1:

    One Christmas morning years ago my nudes got leaked to my whole family
    #awkward
    • April 15, 2018
  • LetsTacoBoutThis
    LetsTacoBoutThis Confession #1: my biggest fear is being in a car on a bridge going over water. No idea why, i always just tense up and am filled with anxiety whenever that happens
    • March 12, 2018